Garantija ir grąžinimas
Norėdami grąžinti įsigytas prekes, kreipkitės el.paštu- info@gogifts.lt arba telefonu: +370 600 48408.
Pateikite šią informaciją:
– prekės pavadinimas;
– apmokėjimo kopija;
– grąžinimo priežastis.
Gavę jūsų pranešimą susisieksime su jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką ir sąlygas.
Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkejui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Prekių pristatymo pardavėjui išlaidas apmoka pirkėjas.
Grąžinimo sąlygos:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
2. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
3. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
4. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
5. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.
6. Nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Civilinio kodekso 6.367 straipsnis reglamentuoja pirkėjo teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones. Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per 7 darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos ir grąžinti kokybiškas prekes, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš esmės nepasikeitė.
7. Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma.
8. Pagal Civilinio kodekso 6.366 straipsnio 3 dalį, pirkėjas neturi teisės pasinaudoti aukščiau nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl: prekių, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas.
9. Pirkėjas per 5 darbo dienas nuo pristatymo datos privalo pateikti pardavėjui raštišką pretenziją, nurodant prekės trūkumus. Į raštišką pirkėjo pretenziją pardavėjas privalo duoti atsakymą per 10 dienų. Jeigu netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę, tai visos išlaidos, susijusios su prekės transportavimu į Pardavėjo buveinę ir iš jos, apmoka Pirkėjas.
10. Pardavėjas, gavęs pranešimą apie sutarties atsisakymą, per 15 dienų privalo atsiimti daiktą ir grąžinti pirkėjui už daiktą sumokėtus pinigus. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, o pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą. Sumokėta suma grąžinama per 3 darbo dienas po prekių gavimo atgal. Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, ji nėra priimama grąžinimui.
11. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui.